Smärtsamt =(

I förrgår satt jag i soffan och helt plötsligt fick jag jätte ont i ryggen. Så nu har jag gott med ett pärlband av knutor runt hela skulderbladet på hö. sida i 2 dagar. Zandra försökte trycka ut det så gott det gick, och det strålar både upp och ner och gör så j---a ont så jag håller på att kräkas.
Kan inte köra bilen heller då den vä. backspegeln bara rasade ner häromdagen, så att vrida mig för att kolla sikten är inte att fundera på. Så idag gick jag flitigt med barn och hund ner till skolan, skönt, men ganska besvärligt med vagn och hund, då man är stel som en pinne =).

//

Kommentarer
Postat av: mia

Jag saknar dina inlägg..:)

Hoppas allt är bra. Kram

2010-05-03 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0