No no...

Det är grannen Sanna´s namn på min lille prins, och jag tycker det är sååå sött. Så nu kallar även jag honom för Nono =). Och min lille prins tar sig för nya saker nästan varje dag, han försöker ju att krypa. Står på alla fyra och vill så gärna komma fram, men till slut blir han så arg och lägger sig ner för att i vanlig ordning skjuta sig fram över golvet. Han reser sig upp mot soffan, vilket känns lagom kul då han inte är speciellt stabil då han står upp.
Mitt lilla hjärta har ju fått sina framtänder uppe i käken och där kan vi för närvarnade skönja en liten glugg mellan dessa. Även att vinka och klappa händerna är en stor favorit aktivitet samt att blåsa bubblor i munnen=). Och han utstrålar en sådan glädje när han själv upptäcker vad han faktiskt kan göra, mitt älskade lilla charmtroll.
mamma saknar dig så nu när jag sitter här på jobbet! Ja tänk, vi hinner faktiskt med lite sådant oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0