Min underbara lilla son...

och alla dessa framsteg. Noah har ju hunnit bli 8 månader och nu bara dyker det ena framsteget efter det andra upp. Cornelia var ju väldigt tidig med allt utan att börja gå, så därför tycker jag att Noah har tagit väldigt god tid på sig...men, han é ju kille, så vad kan man begära<3.
Sedan första veckan i januari har han dragit sig fram över golvet, med lite hjälp av höger ben som han skjuter ifrån med. Mycket armmuskler bygger han=). Den senaste tiden har han dock börjat pröva att stå på alla fyra, men lägger sig ner så fort han ska ge sig iväg. Det här med att sitta själv har ju varit väldigt ostabilt, men här om dagen så satte jag honom på mattan och där satt han kanon. men helt plötsligt insåg han att han måste ta sig ur den här konstiga sitsen=), blev tillslut lite orolig och förstod inte hur det skulle gå till<3. Till slut fick jag hjälpa honom och ett par gånger därefter så har han faktiskt tagit sig ner till liggande. bara vänta och se när han sätter sig själv.
Även en liten framtand uppe till höger har brutit igenom och en tredje tand i nedre käken, kanske inte så konstigt att blöjorna varit som de varit x ett flertal varje dag...
Idag fick lillkillen även pröva på att äta en smörgås i bitar själv, vilken lycka och vad gott det var med ost=).



Lite pulkaåkning har vi oxå prövat..




Mormor kom på besök, det gillar Noah mycket pussar och kramar blir det.
Sedan luktar Noah mormor hela dagen=)


Kusinerna hos moster!


Titta jag sitter själv!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0