Lördagen

I morse när jag vaknade hittade jag min söte lille son, sittandes i saccosäcken med gröt runt hela näsan, men sååå söt<3. Cornelia har haft Frida sovandes hos sig i natt, så de hade full aktivitet med Noah på morgonen, medans mannen plockade ur diskmaskinen och fixade med frukosten=).




Vid 10 tog Björn tjejerna med sig till simträningen och han själv intog gymmet. Jag tog hund och Noah samt Mini o Sanna med mig på 1½ timmes promenad, skönt med frisk luft. Noah vaknade lagom tills vi kom hem så då åt vi lite lunch. Pappa Björn kom hem ensam då Cornelia fäljde med Frida hem för ännu mera lek.



Nu på eftermiddagen var vi inne en sväng och hälsade på hos grannarna och fortsatte ner en sväng till våra snart nyinflyttade grannar, som har fullt upp med byggstädning. Alltid trevligt med lite mer barnfamiljer i vår egen ålder=).
Passade på att ta med oss deras Hannes som är jämngammal med Noah på en prommenad, då båda grabbarna somnade, så vi kunde lämna tillbaks en sovandes kille och de får städa i fred=).
Snart en runda ner till ICA för att förbereda lite mys inför Melodifestivalens början i kväll!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0