En vecka för mig...

Mina veckor brukar te sig ganska så snarlika nu för tiden, efter bästa förmåga försöker jag lyckas komma till gymmet tisdag, torsdag och söndag. Där i mellan är målet att få in en längre promenad de dagar då gymmet inte besöks. Men i bland slår ju tristessen in och man blir kvar hemma =). Cornelia går ju i skolan från 08:20 - 13:10, så mellan dessa tider så är det Noah och jag som slår i hjäl lite timmar. några av dessa blir några timmars sömn på soffan=). Annars beger vi oss med ett barnvagns gäng ner till "kyrkis" (inget kristet, men vi är i kyrkans lokaler) på tisdagar och även Cornelia hamnar på maximalerna efter skolan dessa dagar. Söndagarna har Cornelia dans, men vi behöver bara köra var 4:e gång, så där går det inte åt så mycket tid...
Känns inte som om man har så himla mycket uppbokat, med undantag då det är något speciellt. Men hur kan veckorna då gå så himla fort, i morgon är det redan onsdag!!!
Nu har jag äntligen bokat tid hos en massör, i morgon, och det ska bli helt underbart, med undantag för de 450kr som det kostar för en timme=(. Björn har så gott det går försökt att massera ut mina ömmande axlar, men det är inte så lätt utan riktig bänk och teknik. Så nu ser jag fram emot morgondagen och vecka 8 då jag kommer få en ny läääääätttt vagn till Noah!!!!

Just nu sover Noah lungt, ute blåser det snöstorm och jag väntar på att sätta mig och se finalen av PH=)
Ha det gott!!


En funderare..

En tröttare...


Hmmm..<3


Så här kan jag stå, men hur fungerar det när man ska föra det ena benet fran samtidigt som amarna ska styras???
Noah lägger sig ner och skjuter i från med foten och armarna, och det funkar oxå...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0