Besök på 35 kvm....

I kväll begav vi oss ut på landet för att besöka våra vänner på deras nuvarande boyta a´la 35 kvm, 2 vuxna och 2 små barn bor det där. Måste säga att jag är imponerad att de har stått ut i hela 1½ år på denna lilla yta. Noah passade på att leka lite med sin kompis Hannes, Hannes hade fullt upp med att försöka peta ut ögonen på Noah. Noah i sin tur var inte så störd över detta, utan hade fullt upp med att leka med Hannes alla spännande leksaker=). Vi tackar för en trevlig fika och hälsar er välkomna ner som grannar på Karlshöjd om en vecka!



Samling i tv-rummet..


Hannes tycker Noah ser apptitlig ut=)


Söndagen för övrigt har bestått i aktiviteter av blandat slag, jag och Björn började morgonen med en tur på gymmet. Zandra som sovit över kom sedan ner med barnen som fick sig en rejäl promenad. Sedan slog vi ihjäl några timmar på badhuset, där jag simmade någon kilometer. Jag, Zandra och Noah tog oss sedan en promenad hem. Björn kom efter med Cornelia och Frida, för att sedan fortsätta in till dansen i Kalmar med tjejerna.

Nu blir det dock sängen och några sidor i boken...godnattens!!


Cornelia tycker om att fota sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0