8 månader snart...

ja så fort har det gått, på torsdag blir Noah 8 månader<3. Denna lilla kille ger sin mamma så oerhört mycket kärlek, och jag bara njuter av alla blöta pussar och goa kramar. Känner i bland att min stora tjej hamnar lite i kläm då så mycket tid går åt till att umgås med Noah. Cornelia är dock fortfarande.....inne i någon form av tidig tonårs trots. Allt jag gör och säger är bara fel fel fel och hennes attityd gentemot mig är under all kritik, hon skriker och kastar saker och struntar fullkomligt i vad jag säger till henne.
I morse rann det över då hon sköt i väg Noah´s gåstol över golvet, vilken for in i hund och kattmatskålarna så vatten och mat for ut över golvet. Resultatet blev ett mamma dotter gräl, detta slutade med att hon diskade och städade ordning i hela köket då jag gick och gjorde Noah i ordning.
Nu är det ju inte så att jag vill att hon ska köpa sig fri på detta viset, hon vet ju att sin mamma tycker om när det är fint och ordning=). Men jag vill slippa dessa rasseri utbrott och få tillbaka min dotter som var så lugn och timid upp till 3-4 års ålder. Vad ska man göra????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0