Vill ha mer!!!

Ååååh, så underbart nöjd jag är med min tatuering. Jag kommer för alltid att bära med mig det finaste jag har, nämligen mina barn. Även då de har flyttat hemifrån och tycker mamma är töntig som har deras namn på armen, men jag bara älskar det <3.
Robban på Evildesign är ju grymt duktig oxå, och helt klart proffessionell. Jag väntade hela tiden på att känna ett adrenalin påslag, men det kom aldrig. Zandra fick dock säga till mig att andas ett par gånger då jag var så inne i när han tatuerade. Trodde det skulle vara mer smärtsamt men det var bara en svidande lite stickande känsla. Inte utan att man fick mersmak=).
Noah var med och skötte sig exemplariskt, sov gott hela tiden. Men det var väl babysimmet som tog musten ur honom. Det var ju oxå en succé, han njöt hela tiden och pratade. Även kusin Belle med pappa sin var med, Belle´s mamma (min svägerska ) fick ta lite bilder. I bland kan man undra om hon inte var riktigt nykter för många av dem blev väldigt suddiga!

Var en repa på Maxi efter babysim för att inhandla lite till dopet oxå, sedan hem till ön och ut till mamma som hjälpte mig att färga håret som växt ut lite för mycket. Cornelia var redan där då mamma var så snäll och hämtat henne på skolan i dag. Så Cornelia har lyckats få lite jultidningar sålda där ute idag.
Tack kära mamma för hjälpen med allt!!

Liten bildresumé:
Johan och Belle



Ja, som sagt!





Noah var glad vid sitt första besök hos en tatuerare, innan han somnade gott!


Så här såg det ut innan nålen gjorde sina märken...


Under arbete...


En bit på väg...


Så var det klart!



Till kojs nu, god nattens!

 

 


Kommentarer
Postat av: Helén

Åh Sisela vad fint det blev!!! Ser riktigt bra ut! Jag vill oxå!!! Jag blir bra sugen :) Hur lång tid tog det att göra den?

2009-09-04 @ 10:46:20
URL: http://skapalivsgladje.blogg.se/
Postat av: Sisela

Tack, jag är såå nöjd själv. Den tog ca. 15 min bara...

2009-09-05 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0