Måtte jag komma i håg...

..ja nu gäller det att jag inte glömmer den nya samtals tiden med Cornelia´s fröken i morgon vid 14:30. Får sätta en lapp på dörren så ska jag väl inte kunna missa den.
Dagen började med den sedvanliga promenaden på morgonen för att lämna Cornelia på skolan, sedan hem och hänga ett par maskiner tvätt. Vet inte vad dagen tar vägen, men sedan var det bara att ta vagnen och gå ner för att hämta igen. Fick även med mig Frida hem, tjejerna var så duktiga och gick hela vägen, blev dock en avstickare till ICA för lite köp inför grillningen som vi sedan åt till middag.
Lite senare bar det av till gymmet för min del, skönt och avkopplande, men kände av en begynnande huvudvärk. Får bli en liten tablett innan sängen tror jag=(.
Fick tummen ur i dag och passade på att ringa till min kära vän Heléna i Stockholm, snart börjar det närma sig för henne att en liten tittar ut, ska bli så spännande. Pratade även om att jag ska titta upp framåt hösten så vi kan mysa tillsammans med våra små, och Björn och Cornelia kan få lite kvalitets tid utan "tjatmamman" hemma.
Får se hur det blir framöver.
En annan rolig sak idag var när jag öppnade brevlådan och hittade ett sånt där personligt brev till familjen!
Och gissa vad det var....BRÖLLOP!!! Så roligt det ska bli, det är Björns syster Ulrika och hennes Kalle som ska gifta sig<3. Så nu har vi mycket trevligheter att se fram emot här i september =).

Nu bär det av till tv´n en liten stund!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0