Åh, vad roligt det är med lite kommentarer....

...tack Heléna, det är alltid kul med lite feedback på det man skriver. Ja, lilleman är en lång man och då har han inte så långa föräldrar=), men som sagt jag vill ju att han ska komma i ett par vanliga jeansstorlekar så jag hoppas att han fortsätter växa på längden, men i måttlig skala dock. Lagom med 1.80 kanske??
Och döpt är han och fick namnen John Noah August. John är efter sim farfar och August hette min mamma´s morfar=).

Dagen i dag!

Så var det då torsdag igen, gårdagen tillföll Cornelia som var i väg på dans. Så idag var det dax för Noah´s aktivitet, babysim. Så först lämna Cornelia på skolan som i sin tur hämtas av mormor vid skolslut. Vidare hem för att packa och äta lite frukost, innan vi styr kosan mot Kalmar. Var förbi Elgiganten och pratade lite med svägerskan Frida. Bar sedan vidare av mot Äventyrsbadet för att ha god tid på mig att hitta parkering. Det hjälpte oxå, fick en precis så nära det gick. Sen konka på allt vad bilbarnsstol och jätteväska heter, byta om och fixa, sen blev det mys i vattnet.
Efter babysim tog jag tillfället att ta mig en tur upp på jobbet för att hälsa på, så kul att få träffa några av mina arbetskompisar och min pärla Tina♥. Fick även en uppgift att fixa till kräftskivan vi ska ha nästa vecka, ska bli jättekul med så god uppslutning. Men våra fester brukar ju vara populära=).

Hemma igen tog Mini och jag en långprommenad på 1 timma med våra småttingar, så skönt att få prata och flåsa runt en stund. Nu är jag ensam med en sovande Noah och väntar på nästa avsnitt av IDOLLLLL, japp höstens stora händelse=)

Ha det gott alla♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0