Tänk vad tiden går....

Om några dagar är det ett halvår sedan man låg på förlossningen och kämpade (medans mina arbetskompisar hade fest nere på seglarklubben...). Mitt lille hjärtetroll har blivit stora killen, gåstolen är hans bästa vän och han far fram som ett gehu=), lite orolig är jag och försöker få honom att ligga på lektäcket på golvet, men nähä det passar inte. Inget ser man och inget når man=).


Noah gillar att inta allt vad tjejer heter, även lill kusin Belle!


Mammamys är bäst<3<3


Noah med sin kompis!


Noah i sin fina tröja som mormor stickat, tack snälla mormor!!


Och så självklart den underbara syskonkärleken mellan mina våra fina barn, älskar er <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0