Självvald blogg paus...

...har det blivit. Är så less på att min text blir jätte stor emellanåt och en evighet att ladda upp en bild, tar det. Men jag har lite annat för mig just nu, målar och donar för att inte tala om den stora höststädningen nu innan advent. Älskar ju allt vad förberedelser inför julen innebär, så jag går in med hull och hår för detta. På söndag blir det den stora fönsterputsar dagen, gäler ju att passa på när Björn är hemma och det är ljust ute, hoppas ju självklart på att det är uppehåll oxå.
Sen på börjas städningen med allt från taktvätt ner till golvlisterna, skit jobbigt, men vad grymt bra man mår när man sedan kan sjunka ner i soffan på söndagen med nybakta lussekatter och varm glögg. Det är kvalitet för mig, städnarkomanen =).

Kommentarer
Postat av: Helena

Trevligt är tillbaka här på bloggen! Har saknat "dig"!



Massa kramar!



Ta´t lugnt med städningen nu, det blir jul ändå =)

2009-11-19 @ 12:10:48
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0