Så var då första advent här...

Det blev rätt sent i går innan jag kröp ner i sängen, därför var jag förvånad över hur pigg jag var när Noah vaknade vid kors i taket...halv åtta i morse. Tog med mig lilleman ut i köket där jag tände första ljuset i min egen händigt tillverkade advents ljusstake.



Sedan styrde jag till med frukost och julmusik innan jag väckte de andra två sjusovarna =).
En mysig morgonstund som avslutades med att min flitiga och morgon ruffsiga dotter ställde sig och diskade medans pappa Björn plockade ur diskmaskinen.




Slänger ut lite bilder från min höst och adventsstädning...





Lite smått och gott, tyvärr blir det inte samma mys med blixten.

Så här hittade jag mina två små troll härom dagen, de låg och läste varsin bok...eller, ja Noah snarare åt sin bok=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0