Första kvällen borta...

Ja, ha, i morgon fredag, så ställs det till med hemlig fest på jobbet. Klädkoden är cocktail, me like that=), vi vet inte var det bär av heller så det blir lite överaskning överlag.
Jag ska ju då vara borta från Noah för första gången sent på kvällen, Noah är ju en liten mamma gris, så Björn lär nog få det tufft innan det blir lugn och ro här hemma. har prövat att ge honom lite mjölkersättning som han dricker utan problem, så det finns allt på lager tom. bröst mjölk har jag lyckats pumpa ut och fryst in. Så hungrig ska han inte behöva va, men det är nog tryggheten med sin mamma<3 som blir tufast att vara utan då man ska sova för natten.
Men jag lovar mitt lilla hjärta, mamma är tillbaka lagom till nattmålet runt två tiden!!

Kul ska det bli i varjefall, man behöver få komma ifrån och ladda batterierna någon gång i bland, gymmet ger ju tyvärr inte full dos av det....

Så mina goa arbetskompisar...vi syns på fredag!!!!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Hoppas du får en trevlig första barnledig kväll!

2009-11-20 @ 22:39:23
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0