Suck och stön dag!

Började min dag med att röja bort små grästussar som växer upp i stenläggningen samt sopade rent i stentrappan. Verkligen förnuftigt av mig där allt jag ätit senaste timmen lätt kommer upp när jag böjer mig fram, men jag är ju inte den som ger upp. Fortsatte tills det blev klart dock med ett par sura uppstötningar. Åkte sedan ut till mamma och syrran för att prata lite och njuta av solen och värmen som var något bättre ute på östra sidan. När jag åkte hem så bestämde jag mig för att åka förbi veterinärkliniken för att höra hur det ser ut på kattungefronten. De blev faktiskt oxå ledsna av att höra om våran lilla Bilbo, de tyckte ju själva att han var så speciell när han var hos dem och så lien som han var. Fick tips om 3 kattungar, men vad sjutton det är så svårt att släppa bilden av Bilbo och hur fin han var. Det är ju en sådan katt man vill ha, trots att man vet att det är svårt att få igen...


Sådan attityd redan som liten, saknar dig pojken vår!!!!

Ute hos mamma snodde jag med mig rabarber så mellan korvstroganoff kok så kokte jag rabarberkräm och som avslutning slängde jag i hop en paj oxå, det är ju lill lördag idag=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0