Söndagen...

En lugn och behaglig söndag för min del i varjefall. Medans Björn styrde upp hemma med badrum samt murade på uteplatsen, så tog jag med mig Cornelia och åkte ut till mamma och pappa. Passade på att ta med mig vår stora lax som jag tyckte pappa kunde tillreda, och så blev det. Efter ett par timmar ute i varsin solstol, hade pappa kokt laxen som fick stå på avkylning, mamma styrde upp med potatis och jag gjorde faktiskt såsen. Jag fullkomligt älskar kokt kall lax med potatis, dillsås och ärtor, sen var det bara för pappa att hämta Björn som inte hade ngn. bil och så högg vi in på maten. sååå gott, tack för det mamms och papps!
Cornelia såg jag inte mkt. av hon hade full aktivitet med Frida som bor ngr. hus längre bort, så en avkopplande söndag för min del, dock med undantag för att sammandragningarna avlöste varandra.
Men som sagt, idag är det måndag och jag står fortfarande upp och ingen bebis har kommit ut och det kan jag nog garantera att den inte kommer göra. Den kommer ligga där inne och gosa till sig för att göra förlossningen till en lite större match än nödvändigt :-S. Ja, ja det är ju min vanliga tur, i morgon blir det en tur till MVC igen, får seom Karin fortfarande är lika säker på att det inte är en speciellt stor bebis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0