Njutningens dag...

....eller till stor del i varjefall. Lämnade Cornelia på skolan, sen var det bara till att fara in till Kalmar då jag skulle vara på Movement redan vid 9:00. Började med att få fötterna i ordning gjorda och avslutades med en massage som satte igång blodcirkulationen i benen.
Så här fina blev mina tånaglar och fötterna är så lena och fina!

Dock något svullna nu på kvällen =).
Sen var det bara att lägga sig till rätta och få sig en ansiktsbehandling av toppklass, det här med portömning kan man kanske vara utan. Men för övrigt så känner man sig så ren och fräsch när man går där i från, vilket jag gjorde 2 timmar senare och något vimmelkantig. Jag lovar det är inte helt bekvämt att vara höggravid och ligga på rygg under så lång tid, lite lätt avstasad och lagom varm var man.
Var sedan och ordnade med Cornelia´s glasögon som nu blev de svarta, sedan tog jag mig en snabblunch på Zorbas. Sara avbokade så det blev till att sitta ensam och det är inte fullt lika kul, så därför gik det lite snabbare och jag hann åka en sväng till Blomsterlandet och införskaffa massa nya utomhus växter. Sedan bar det vidare till City Gross för lite inköp inför Cornelia´s kalas på söndag. Hemma blev det grillat med tillbehör vilket avslutades med att slappa framför tv´n.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0