Mors Dag i dag!

Jag blev firad på soffan idag, eftersom jag sovit så dåligt i natt. Min höger arm är bokstavligt talat TILL SALU! Den är konstant avdomnad och det sticker i fingertopparna och värker obehagligt värre. Stackars de människor som går med sådana problem år efter år.
Men min söta dotter kom med frukostbricka, med smörgåsar, flagga och ljus. Sedan fick jag min efterlängtade parfym från Escada.


Tack min älskade lilla tjej för det!

Det känns verkligen att det nalkas en kanon varm dag idag, så väderprognosen verkar ju stämma. Så planerna för dagen, blir att ta det lungt och njuta av fint väder. Vid 17:00 ska vi till Klinta Bykrog med mamma och pappa samt 2/3 delar av syskonskaran. Åsa ska tyvärr på annat håll!
Så alla mammor och alla andra hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0