Måndag morgon...

...och vaknade vid halv sex och kunde inte somna om. Så det var bara att kliva upp, göra mig lite frukost och läsa min bok. Och som ni förstår så är det ingen som vill titta ut ännu, mycket sammandragningar är det hela tiden, men inget av det mer smärtsammare. Men ont har jag ju på andra ställen så jag klarar mig nog.
Det är strålande solsken och jätte varmt ute, försöker sitta i solen men behöver lite svalare miljö mellan varven så därför passar jag på att skriva lite.
Idag har Anders börjat kakla i badrummet, så nu händer det lite och förhoppningsvis kommer det nu att flyta på så det blir färdigt innan juli i varjefall.
Så här såg det ut efter tätskiktet var klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0