Lördagen

Blev en smärtsamt skön dag om jag ska uttrycka mig rätt, strålande solsken och varmt, blandat med mina "underbara" krämpor av varierat slag. Körde ut syrran på en arbetsintervju på Klinta Camping som gick bra och hon fick jobb i serveringen. Hem igen för att hämta upp familjen och Moa samt Ulle, Kalle och Theo, och åka ner för att äta lunch på Blå. Sedan blev det en glass på staden och Theo fick åka glasståget, vilket var mkt. populärt, hem igen för att lägga upp mina ben och vila mig.
På kvällen kom Johan och Sara förbi och tog med sig Björn och Cornelia ner för en cruisingkoll på stan, själv låg jag i soffan och kollade Robinson lite lagom medtagen. Dock ingen stundande förlossning i antågande för min del.

Söndag i dag, hade ett trevligt barndop på planeringen, men känner mig ganska hängig och totalt slut så det blir till att hålla sig hemma och försöka samla lite krafter. Cornelia ska i väg till en kompis några timmar, själv blir det bara till att ta det lungt. Bla bla bla....intresse klubben antecknar!!!

Jag vill ha bebis nuuuuu och slänga mina krämpor all världens väg där de hör hemma, för de gör de inte hos mig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0