Lördag och simskoleavslutning!

Vaknar efter en ganska tuff natt, trodde nästan att det var på gång i går kväll. Den lille tryckte neråt så jag trodde hela bäckenet skulle expandera, så j***a ont gjorde det.
Idag känns det bättre och vi har strålande solsken och högsommar värme, och vad ska då vi göra??? Jo, idag har vi lyckats pricka in simskoleavslutning i Mönsterås vattenpalats, så vid 11:45 var det dax att sluta upp nere vid Harry´s för avfärd. Jag kan ju säga att det inte är den ultimata platsen att vara på när man är höggravid, jag var ganska så tagen av värmen där inne.
Cornelia och Björn hade det dessto behagligare som kunde plaska omkring i vattnet!

Björn, en av dagens lekpappor!

Cornelia och Björn njuter i bubbelpoolen.

Cornelia och Moa.

Laddad för hemresa, där vi stannade på Mc Donald och åt på vägen hem!

Så här trött och hängig var jag när vi väl kom hem, inte mkt. man pallar av längre i den här kroppen!
Fick även i dag höra att mina läppar var lite svullna, blev lite konfunderad först och tyckte inte alls att de var svullna. Men tydligen svullnar läpparna när det är dags att föda, vilket var en helt ny anekdot för min del....ja, ja det får väl tiden utvisa, nog för att jag känner mig svullen lite här och var, men läpparna hade jag nog inte haft en tanke på =).

En lugn hemma kväll framför Robinson är det som väntar samt en god natts sömn!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du ligger väl inte å föder barn va? Fick en känsla bara och med tanke på dina svullna läppar (???) och förvärkar så låter det inte långt borta. Hoppas lillbebis tittar ut snart, det verkar vara lite jobbigt mot slutet. Leia föddes ganska exakt som imorgon, 37+5 va? Vem vet du kanske slipper att gå över denna gång???



Många kramar

Helena

2009-05-03 @ 13:42:16
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0