Jag erkänner...jag har ljugit...

....så pinsamt!! Satte mig i går kväll för att läsa min dagbok då jag var gravid med Cornelia, upptäckte då att Cornelia var planerad den 7 maj. Med andra ord så gick jag BARA över 11 dagar eftersom hon är född den 18 maj. Så jag har med andra ord ljugit för alla när jag sagt att jag gick över 16 dagar. Ber så mkt. om ursäkt =), men 11 dagar var väl tillräckligt för att det skulle kännas som 16? Jag blev dock lite glad av att läsa det, för inte kan jag väl gå över längre med andra barnet? Ja, det hoppas jag inte i varjefall. Men så nu vet ni Sisela gick inte 16 dagar över tiden, utan bara 11!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nja, kag vet faktiskt inte om jag kan förlåta dig? Jag känner mig väldigt lurad och besviken.... Jag måste tänka lite på saken.......Mmm okej då, du är förlåten!



Helena

2009-05-13 @ 12:39:45
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0