I ám still going....

...och så lär det nog vara under någon vecka till om det blir som jag tror. Men jag lovar att vi sms:ar alla potensiella intressenter om när den behagat komma ut, för så länge jag svarar i telefonen hemma så har det inte kommit ngn. bebis =). Själv är jag ett vrak i nuläget, min symfysfog har gjort sig mer påmind än någonsin och det gör såååååå j***a ont mest hela tiden så fort jag rör mig. Känns ju super kul med tanke på att det inte verkar bli ngn. förlossning å det närmaste. Så jag får ordinera mig sälv lite mer stillasittande/liggande och det är inte lätt vill jag lova.

Men lördag i dag, fam. Lundin/Lundqvist kommer troligtvis över så det blir lite trevligt avbrott i den nuvarande dagliga lunken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0