Fredag

Började min morgon med att hänga ut en maskin tvätt, sedan tog jag tag i städandet inför helgens firande. Hoppas på att det var sista gången jag behövde dammsuga och tvätta golv som gravid, för det är helt otroligt jobbigt för höfter och mage.
Blev lagom färdig med huset och mig själv efter en dusch, när Björn kom hem. Vi ska in till Kalmar och göra lite ärenden innan han ska spela match.
I dag ringde de oxå om att Cornelias glasögon var färdiga så lagom perfekt till sin 7-års dag, och kanon fina blev de på.
Efter shopping på Maxi och Coop samt Bauhaus, så var det dax att entra fotbollen. Medans pappa Björn värmde upp gick Cornelia och jag och köpte oss en varsin kebab tillsammans med Sanna och Nicke som tog sig en pizza. Ulle och Theo dök upp kort därefter, och under första halvlek fick vi njuta av att se Björn nicka in första målet i matchen. men efter en halvlek var vi supportrar ganska frusna så Cornelia och jag följde med Ulle hem och tog det lite lungt tills Björn kom och hämtade oss. Kom hem strax innan elva ganska trötta, Cornelia somnade snabbt efter tandborstningen och själv ska jag lägga mig till kojs alldeles snart.

Lägger in lite bilder i morgon, god nattens!

Kommentarer
Postat av: Helena

Bara en vecka kvar till BF :-)



Ha en härlig helg och pussa på födelsedagsbarnet från mig!



Kram Helena

2009-05-16 @ 08:10:59
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0