...fortsättning

Efter mitt besök på MVC åkte jag till förskolan och var med Cornelia den sista timmen. Frida följde med Cornelia hem så de har haft fullt upptåg av varierande slag, t.o.m suttit och lagt IDIOTEN som Frida lärde Cornelia idag. Själv har jag styrt upp med lite medlemsavgifter på vårdförbundet och ringt IT-enheten på jobbet för att få nytt lösen till min jobbmail. Med det ordnat var det dax att börja förbereda middagen som födelsedagsbarnet önskat sig, det blev taccopaj och sallad vilket var mycket uppskattat även av Frida som inte egentligen tycker om tomat, lök o.s.v. Men det gick ner hos alla.
Efter att Frida åkt hem gick Cornelia och Björn ut på maskpromenad, de skulle samla maskar :-S, som de nu är nere och fiskar med. Kul att Cornelia har lite av sin fars intressen, så nu har jag haft tid att ägna mig lite åt mig själv a´la ansiktsmask, hårinpackning samt rakning av diverse kroppsdelar som är åtkomliga=).

Nu är det tv och soffa som gäller ett par timmar!

Grattis kramar till våran stora tjej idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0