En dag i taget...

Så gick man då tack och lov över den 18 maj, men nu vill jag INTE mer. Nätterna är verkligen skitjobbiga, det sticker och värker i händer, armar, fötter och ben. Och jag känner mig fruktansvärt svullen, även fast det inte utåt syns fullt ut, men DET KÄNNS!!! =(. Bestämde mig för att åka ut till mamma och få sällskap på en promenad, vilket var ett par veckor sedan eftersom jag får sammandragningar hela tiden. Men sagt och gjort vi gav oss i väg och det kändes faktiskt riktigt avkopplande i det super fina vädret, och ganska stabilt kroppsligt. Men efter ett par km så började det strama neråt och jag kände väl att det var dax att vända om för att undvika att få riktigt ont. Tror dock inte att promenaden hade någon positiv effekt på svullnaden, då det fortfarande dommnar och sticker i både händer och fötter...
När vi kom hem fixade mamma lite lunch, sedan kopplade jag och syster av ute i solen. Åkte sedan hem och pratade lite med MIni innan det var dax att handla och hämta Cornelia. Någon Cornelia fick jag inte med mig hem eftersom hon fick följa med Moa hem idag. Så det blev till att åka hem ensam och styra till med lite mat till Björn och mig, skönt med lite lugn och ro vid matbordet ibland =).
Björn har åkt i väg på match och själv ska jag snart åka och hämta Cornelia som har bakat pizza ihop med syskonen Broman.

Finns det någon som gnällt i hjäl sig??? Annars känner jag mig som en stor kandidat för den platsen....jag vill ha bebis nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Helena

Håll ut vännen! Det kommer en bebis så småningom. Men det är helt OK att gnälla lite på vägen ;-)



Kram på dig och maggen!

2009-05-19 @ 19:31:59
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0