En dag i Kalmar..

Hade ju lovat mamma att följa med in till staden idag, vilket passade bra med tanke på att Cornelia gjorde sin sista dag på fritids idag. Blev upphämtad av mamma och syster hemma, efter att jag lämnat Cornelia, sedan bar det av. Regnade när vi kom in till Kalmar, men så fort vi klev ur bilen blev det strålande solsken och varmt. Tack för det =). En tur till Make up store för inköp av rouge och 2 ögonpennor, sedan var jag och fixade lite blommor till fritidspersonalen. Lite övriga shoppingställen blev det innan mamma var snäll och bjöd Zandra och mig på lunch. Tack mamma!!
Mamma skulle handla på FLASH, och tjejerna där inne är så gulliga, känns alltid bra att höra att man är så FINT gravid med bara en mage....speciellt när man själv känner sig som det mest otympliga i hela världen just nu. En av tjejerna var tydligen lite sierska så hon tror attdet blir en kille, men det har ju jag trott hela tiden...men vad det än är så är den välkommen ut vilken minut som helst.
IKEA blev sista anhalten innan vi begav oss hemåt, och att springa på stan har ingen effekt för att sätta igång en förlossning hos mig.
Lite ICA shopping i Borgholm innan vi hämtade Cornelia, tänkte mig grillad kycklingfilé med nypotatis (svensk) förvisso men det duger bra det med. Dock så störtregnar det ute just nu och åskar, mysigt, men grillningen då??? Det får Björn ordna på något vis.

Så nu är det mat som står på planeringen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0