Dagarna går...

Anders har nästan kaklat färdigt badrummet, men det felar några plattor så han kommer åter på torsdag och då ska det fogas oxå, sedan kommer kalkstenen på måndag för att läggas på tisdag. När han var färdig idag så fick han bärhjälp till bilen av Cornelia som var snabb att vara till hands, tänk vad lätt det är att hjälpa till när det gäller en man i sina bästa år. Må säga att det börjas i tid:-).



Lagom till Björn kom hem hade jag lagat spagetti och köttfärsås, sedan var det dax att åka iväg på Diamantens familjekväll, blev en trevlig tillställning. Men jag har faktiskt haft några ganska kraftiga förvärkar i kväll och gräsligt ont i min fog :-(. Men det är nog bara på skoj...det gäller ju att plågas utdraget länge innan man vill titta ut.






Frida, Moa och Cornelia





Hemma igen blev det duschen för Cornelia och bums i säng, och det sista är nog vad som gäller för mig oxå, för jag är så fruktansvärt trött både mentalt och kroppsligt. Alla dessa aktiviteter som varit under maj månad har varit extremt mycket, och jag väntar ju på en ganska påfrestande aktivitet som har lite svårare att komma igång=).

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att gå och vänta sådär...

men om du känner dit lite retlig, då är det nog nära.. jag var retlig bägge gångerna ett par dagar innan...

2009-05-26 @ 20:39:43
Postat av: Anonym

Fick just veta att en kompis åt stark mat och ananas kvällen innan förlossningen drog igång efter jag tipsat henne pga att jag själv hade hört att det skulle funka - och det funkade på både mig och henne! det kan ju vara värt att testa, men egentligen tror jag inte på det där...... men vad 17? testa går ju!

2009-05-26 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0