Avslutning på helgen

Efter att Björn varit och lämnat Cornelia, så var han så snäll och hade köpt färska jordgubbar till mig. Kan lova att det satt fint, kände mig faktiskt lite piggare efter att ha fått i mig 1 L jordgubbar med glass =).
Med ett så dunderfint väder i dag så kände vi för lite grillat, fam. Olsson dök upp så vi passade på att äta tillsammans. Och lilla stackars jag behövde faktiskt inte göra så många knop mer än att marinera köttet och göra en sallad, sen kunde jag luta mig tillbaka medans Camilla tog sig an disken efteråt. Blev en trevlig och lugn söndagkväll.




Cornelia och Lovisa dukar.


Grillmästaren.


Mamma och pappa Olsson.

I morgon ser jag fram emot att de ska börja kakla vårat badrum, får väl se det som lite positivt att bebben inte tittat ut än, hoppas ju på att inte ha massa hantverkare springandes här när man har en nyfödd hemma. Men man vet ju aldrig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0