Åter en dag gryr....

....och jag är fortfarande hemma. Annanas och stark mat har ingen effekt på mig, har förvisso haft 3 ganska kraftiga sammandragningar under en 45 min. period nu på morgonen. Men det känns ju som det jag har haft under mer än halva graviditeten, så som sagt idag får det bli en tur till Färjestaden. Anders vår kakelläggare kommer idag och förhoppningsvis har de sista plattorna kommit och så ska det fogas. Så det finns något som går framåt åt rätt håll.
Klockan är 05:45 och jag är klarvaken, har precis gjort mig lite frukost som jag tänkte stoppa i mig ute vid tv´n. Så då får vi se vad denna dagen har att erbjuda.

Vi syns säkert snart igen till eftermiddagen/kvällen, om jag har något av intresse att skriva =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0