Åh så dessa nätter...

Har väl haft ganska skapliga nätter under en tid då toaletten inte varit lika välbesökt. Men under två nätter nu har jag varit uppe minst fem gånger per natt, det är inget underhållande när man samtidigt har ont i ryggslutet och benen.
Tänk att jag redan sitter och tycker synd om mig själv och då har inte ens det planerade datumet infunnit sig. Kanske ska spara på gnället tills jag gått över tiden med en vecka. Men NEJ, jag mår faktiskt skit rent ut sagt, jag vill sova en liten stund på natten, kunna röra mig obehindrat utan att se ut som en skadeskjuten anka. Sen har vi fått lite återfall av illamående, men det är väl bara för att det värker i alla leder.

För övrig ser det ut att bli en fin dag med sol och värme, min övriga lilla familj har tagit fiskeutrustning och matsäck upp till Hornsjön för en fisketur. Hoppas de får en lyckad dag, själv ska jag försöka vila och njuta av lite lugn.
I eftermiddag kommer mamma, pappa och Zandra ner för att bjuda på taccosmiddag, och jag lovar det tar man tacksamt emot. Tack mams och paps för det, ska se om jag orkar ordna någon dessert till det!

Dax att inta frukost för min del, ha en bra dag med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0