...och så är det bara ngr. timmar kvar.

Jobbade natten som var, tog mig hem och stöp i säng efter lite frukost. När jag vaknade vid 13 så var jag som vanligt akut kissnödig och gräsligt trött. Väl ute i hallen så inser jag att ute är det strålande sol och vindstilla, bestämde mig ändå för att gå och lägga mig lite till. Dömt att misslyckas, låg bara och längtade ut i solen, så det var där jag hamnade. I min solstol tillsammans med bok och katten intog den andra stolen. Björn var nere i garaget och målade och Cornelia skulle i väg på barnkalas så med andra ord, lungt och skönt.
Sen var det till att fixa lite gott käk inför mitt sista arbetspass för ett bra tag, duscha och bege sig in till jobbet och här sitter man nu. Trött javisst, men timmarna går framåt och ledigheten kommer närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0