Lördag kväll.

Jag, Cornelia och syrran styrde då upp för en lördagkväll med massa gott och så lite Robinson.




Sätter oss och börjar njutta och koppla av framför tv´n, strax innan 21 lutar vi oss mätta tillbaka i soffan och konstaterar att  hela kvarteret är becksvart. Inser med ens att det var ju i dag vid klockan 20:30 som alla lampor skulle släckas ner. Så där stod vi i ett fullt upplyst hus och började pina omkring för att släcka alla lampor som stod och brann, bara för att kunna joina alla övriga ambitiösa och tidsenliga grannar....lätt pinsamt. detta lär man väl få höra ett tag fram över.
När vi väl fick tända igen var det bara till att styra upp disken, sen slängde jag mig i soffan för att kolla in Sverige -Portugal, första halvlek kändes lite överlägset Portugal. Hoppas jag kan hålla mig vaken andra oxå.

Så här trött var lilltösen efter mat och en dusch, sov gott lillpärlan min!


Insåg att jag kanske inte ska sitta framför en fotbollsmatch med tanke på hur jag lever mig in i spelet, sammandragningar har jag ju så jag klarar mig en då. Sverige hade precis en kanon chans på mål, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0