Lite avkoppling innan jobb...

...eller inte? Åkte hemifrån lite tidigare under gårkvällen för att varva ner lite innan arbetspasset började, Cornelia är en oerhört aktiv tjej som håller en på topp hemma. Åkte därför till "Citygross" hur avkopplande det nu är? men det belv lite små inköp inför natten. Kände mig sedan lite småhungrig, så därför tog jkag vägen förbi MD för lite nuggets, morötter och apelsinjuice (lite nyttigt var det). När jag sitter där och äter så går en äldre man ut genom dörren, sen ställer sig han och öppnar och stänger dörren, ja en sisådär 15 ggr. Fortsätter sedan fram till den svarta lilla grinden som finns där och gör samma moment där?!?! Tänkte väl att han var nöjd men vidare på vägen finns ju denna sopstation med vippande luckor, och där var han ju oxå tvungen och ställa sig och puta på dessa luckor fram och tillbaka. Förstår att han inte hade alla hästar hemma, men ngn. större avkoppling blev det som sagt inte för mig. Och inte blev det bättre när man kom lite tidigare till jobbet, där det blev fullt på drag och jag hamnar naturligtvis i centrum för hela händelsen då man var först på plats. Så för att inte under mina senaste månaders graviditet behövrt SPRINGA till röntgen med en pat. så var det där jag hamnade och nu så här några timmar senare så strejkar mina fogar rejält. Men va f*n slutet är i antågande så det är bara att bita i hop och se glad ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0