Aaaaaaj...

Ja, då har man gått in på sin första lediga dag, och hur är läget då? Jo, foglossningen känns av mer än vanligt och jag kan somna precis när som helst. För att rycka upp mig i detta lite snöiga väder som varit i dag, så tog jag tag i att byta sängkläderna och tvätta ett par maskiner tvätt. Men det var ungefär vad jag klarade av innan jag var tvungen att lägga mig på soffan, och där somnade jag gått ett par timmar. Försökte stoppa i mig lite lunch av det som går att få ner i denna redan så välfyllda mage, sen bar det av för att hämta lilltjejen på minimalerna och göra lite bankärenden.

Det här med demens är ju en följetång som hör graviditeten till, hittade naturligtvis inte min plånbok efter att jag använt den igår. Men ganska säker var jag på att den skulle finnas på säker plats. det positiva med detta var ju att Björn fick åka och handla till middagen =). Sen hittade jag min plånbok, och det var faktiskt lite Björns fel att den inte fanns på plats, skönt. Lite ugnspannkaka blev det innan jag och Cornelia tog en tur in i duschen, Björn drog i väg med resten av grabbgänget 30+ som startat ett nytt fotbollslag där de kan mäta sin krafter. Brukar inte vara hemma förrän efter 23 så det blir en lugn kväll med lillsyrran.

Vad händer då i morgon...jo lillkissen Bilbo ska få möta doktor vetrinären som skall göra honom 2 kulor lättare. Så från och med 18:00 i kväll är det fastande som gäller, sen blir det till att hälsa på in i kattburen tidigt i morgon för färd mot Skogsbykliniken. Oj, det är inte att man är lite orolig, kommer han vara lika go och kelig när han är klar?

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0