Träningsvärk...

...eller inte. Var min första runda på gymmet i går, åh vad jag saknat det!!! Hade lite ångest, vet ju att det tar ett tag innan musklerna vänjer sig så jag var förberedd på träningsvärk i dag. Men se på den, känner knappt av någonting, lite i axlarna kanske. Körde igenom hela kroppen, men så var jag ganska duktig med strechingen (vilket jag inte brukar vara) så kanske är det därför det känns bra.
Försökte vara lite snäll mot min kropp så här i början, så det blev lite lättare vikter till att börja med. Jag är ju lite fjantig, men vill gärna ha lite att fajtas med med en gång. Men jag ska ta det lungt, sedan kan jag titta på alla killar som står med vikter som de får kasta upp för att överhuvudtaget få upp dem från stången. Och det vet tom jag att det tar bara ryggen skada av, och inga snyggga muskler blir det av det heller. Men de kan ju få tro att man blir imponerad, jag blir det definitivt inte =).

Och så lite natt rapport, Noah har sovit bra i sin egen säng till klockan 02:30 ca. den senaste tiden. Men sedan har ju jag varit lat och lägger honom hos mig (är ju så mysigt oxå) och ammar, sedan blir han lixom kvar=). Sover kanske någon timma till sen är det tutten som åker ut och in hela tiden, han har sådant tutt och snutt behov. Så för min del har det varit ganska sömnlöst den senaste tiden.
Men natten i natt har varit "peppar peppar...." helt ortolig, han sov i sin egen säng till att börja men Sisela bekväm tog upp honom då han var hungrig vid 2 tiden och han fick sova vidare i vår säng och gjorde det ända fram till 05:30 då han var hungrig igen. Känner mig ganska utsövd för en gångs skull :-). Får se vad kommande natt bjuder på!

Idag ska Cornelia följa med sin morbror hem, för att tillsammans med hans lilla familj få följa med till Ölands Djurpark i morgon. Så hon ska få sova över hos dem, så gulligt av er att ta med Cornelia oxå, hon blev jätte glad tusen tack <3.
Cornelia blir väl bildad i Ölands attraktioner, i går fick hon följa med sin kompis Frida och den kvinnliga delen av hennes familj upp till Solliden, tack snälla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0