Sakta ner...

Sjutton vad dagarna går fort, ändå känns det inte som om man gör så mycket! Har de senaste dagarna försökt att inta stranden då det erbjudits. Sen blev det ju"måne" ännu en tur till Lammet, men jag skyller allt på mina föräldrars bröllopsdag och att jag inte kunde svika dem=), det funkar väl???
Försöker även få lite rutin på min löpning kontra gymmet, mår tokbra av det och vill därför hålla det i rullning.
Min stora dotter håller sig fortfarande aktiv med att umgås med vänner var och varannan dag, kul för henne men ångest för mig som inte tycker tiden räcker till. Men jag har ju fått några dagar vid stranden med henne den här sommaren i varje fall. Har även haft min kära mor med som sällskap och grannen till höger=).
Lillprinsen är mammas egen lilla goding, så snäll och glad för det mesta, vid femtiden på eftermiddagarna kan han få lite bryt, då han är så trött och har lite svårt att komma till ro. Det hör nu till vår dagliga rutin, men där utöver är han så glad och "pratar" förfullt, och jag bara njuter.

Mindre än en vecka kvar till stora tjejen börjar första klass, då blir det rutiner att komma in i, men det känns skönt. Tyvärr fick Cornelia veta att hennes bästa kompis blir tvungen att byta klass pga. ett litet hörselfel som kräver en hörselslinga i klassrummet, detta funkade inte där deras klassrum var så då får hon byta klass. Men de kommer att träffas på raster och det finns andra som Cornelia leker lika bra med. Men Cornelia blev naturligtvis jätteledsen.

Lite bilddokumentation av veckan!


Mini, Sanna och Cornelia vid Sjöstugan!


Mormor och Noah.


Sannabus!


Morfar och Cornelia myser på Lammet och Grisen!


Ett par syskon och mamma!


Mammas lille goding !!

GLADTOK!


Mina älsklingar <3




Belle mår gott på sin pappas axel!

Faster lyckades inte få Belle att le!




Noah är en riktig spännis, han är så fruktansvärt stark i kroppen, kan stödja hur länge som helst på sina små ben=)


mer bus hos morfar blev det=)


Stranden vid Kapelludden!

Noah tränar=)




Cornelia och Anna hade mysigt!


Fredag och jag är ensam med lilleman, Cornelia och Björn har följt med fam. Gunnarsson upp till Revsudden. Själv gjorde jag mig lite taco i långpanna och hyrde mig 3 filmer som jag ska börja se nu.
Ha det gott i helgen


Kommentarer
Postat av: Helena

Jösses så söt han är din lille prins! Ja, dagarna bara springer förbi! Du gör helt rätt i att stanna upp och ta tillvara på dem och förgylla dem. Det gäller att leva i nuet, snart är det Noah som blir etta-gluttare =)



Trevlig helg

Helena

2009-08-22 @ 09:59:58
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0