Så det kan bli....

Upp tidigt i morse för att bada Noah och själv hinna med en dusch innan jag tog mina barn och drog i väg till Loppisen i Färjestaden. Mamma var snäll och kom förbi för att ta lite av mina saker i sin bil.
Sara och Johan med Belle kom straxt efter oss, de är riktigt rutinerade efter lördagens loppis i Förlösa, hade ett helt släp med sig=). Sen var det bara att packa in sig, av allt jag hade med mig så sålde jag  en duk och 2 ljuslycktor. Ingen större förtjäns med tanke på att de tog 125 kr i hyra för borden=(.
Strax efter 13 var vi mätta på det hela och skulle börja plocka i hop, helt plötsligt står vår egen Susanne Reuter där och frågar om en ryggsäck att sätta barn i. Jag själv hade ingen, men jag visste att Åsa hade en så jag slog henne en signal. Först trodde hon att jag skämtade, men sedan blev hon så uppspelt som min kändiskåta syster gärna blir=). Visst tycker jag det är kul när man lyckas se någon i bland, men jag tycker ändå att de har rätt till ett privat liv som oss alla andra. Så jag tar det lungt, och tar det för vad det är...när hon sedan har gott blir jag kanske snäppet exalterad och måste ringa Björn ;-).
I varje fall så har jag haft på hälsning av Susanne hemma i mitt hus i kväll, då hon ville ha denna ryggsäck. Oerhört trevlig och jordnära människa, tycker dock inte hon är sig lik från TV.
Björn blir ungefär lika exalterad som Åsa, så han vägrade ju att åka och handla innan hon varit här. Sen stod han och smög i fönstret för att få en bild på Svensson Svensson bilen=).

Lite suddigt blev det=)

Noah fick sig en slurk mat innan vi gav oss av på morgonen.


Två loppistjejer!


Noah gömmer sig tryckt under sin kanin=)


Belle blev tagen för att vara en docka till salu=)


Det blir att inta Borgholms loppis på lördag i stället!
Nu väntas grillat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0