Lördag

Även lördagen bjöd på Beachfotboll i strålande väder, Lag Norrlands Guld hamnade på 3:e plats då de besegrades av Ekonomihuset och vinnarna blev naturligtvis Färjestaden.
Jag och Noah gick sedan hem, Cornelia blev kvar med fam. Gunnarsson och sin äldsta moster och kusin Alva nere vid after beachen. Väl hemma tog jag och Noah oss ut till mamma och pappa, blev bjuden på våfflor sedan hjälpte mamma mig med att färga håret. Tack mamma för hjälpen och för en trevlig eftermiddag!
Sedan ringde Björn och sa att vi skulle gå på Kina restaurangen med fam. Wall/Gunnarsson, så jag tog bilen och åkte ner till staden. Gick en runda med Noah innan resterande anslöt sig, trevligt blev det och händelserikt på köpet. När vi sitter och pratar så känner jag att det börjar lukta rök och helt plötsligt brinner det i Helena´s servett. Ja det gick ju bra tack och lov, men kul fick vi =). Sedan blev vi bjudna på efterrätt hemma hos dem, så det blev en trevlig avslutning på denna lördagen, tack för det!

Kommentarer
Postat av: J

måste bara få fråga vart du köpt polisbodyn?

2009-08-04 @ 03:13:13
URL: http://jnnie.bloggspace.se
Postat av: Sisela

Den har Noah fått av en bekant till oss som jobbar som polis. Har ingen aning om var den är köpt!

2009-08-04 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0