Loppis..

var det på storgatan i dag, skulle själv deltagit, men jag hade ingen ork helt enkelt att styra upp det. Cornelia stod där med lite grejer tillsammans med Martina och de fick en hel del sålt, kul!
Själv var jag på gymmet med syster och tränade innan jag slöt upp med Björn och Noah på stan. Vi festade till det med en hamburgare och pommes till lunch, det var det gympasset=). Gick sedan med Noah till ICA för lite mat inköp och sedan hem. Styrde upp i tvättstugan och lagade mat innan Björn gav sig av till norr för lite bockjakt.
Så själv har jagh nu unnat mig en ansiktsmask efter prommenad med barn och hund, blir en kväll framför tv´n.


Så snygg ser jag ut nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0