Haft en grymt mysig och rolig dag med min familj...

... i form av min egen lilla familj samt mormor, morfar och Zandra. Vi tog vårt strand pick och pack och köpte med oss färska frallor i Köpingsvik innan vi åkte vidare ut till Kapelludden på östra sidan. Kan ju lova att det var bra mycket varmare där än vad det var i Borgholm i går då jag badade. När vi tom får ner pappa i vattnet som ligger i en bra stund och badar, då är det garanterat varmt i vattnet. Själv doppade jag mig 2 ggr, åh vad jag önskar jag kunde få ligga och njuta jag med =(. Björn fick oxå tillfälle att fiska, dock utan resultat :).
Vi fick en jätte mysig och rolig dag tillsammans och många skratt blev det. Åt sedan mat ihop innan jag och Zandra GICK från BREDSÄTRA till BORGHOLM, vilket blev 1,5 mil sammanlagt eftersom vi valde en mysigare väg genom Köping och upp på klinten. Oj vad vi känner oss nyttiga, men from i morgon börjar vårt "hälsosamma" liv, hoppas nu att motivationen finns. Vi är nu invägda och har även mätt oss på diverse ställen =).

En liten fotosession kommer här.


Noah i hatten hos mormor!


och så lite matdax!


Zandra på väg upp från vattnet!


Och ett bild bevis på morfar som kommer upp från vattnet!


Åh så nöjd han var över denna prestation =)


Min lilla tjej!


Cornelia vilar ut tillsammans med morfar och Frida.
Jag passade på att plåta lite...

Cornelia

Björn med dotter!!


Pappa Björn och morfar passade på att leka av sig lite...




Jag med min fina tjej <3


Mormor hade roligt på sitt eget lilla vis =), puss på dig!!


Jag och min lille son <3




Noah med pappa Björn!








Stolt morfar tar igen sig med Noah efter maten!


Zandra och jag halvvägs på väg mot Borgholm

Det tog oss ganska exakt 2 h att ta oss från A-Ö, med lite små pausar då någon var tvungen att avbryta oss på telefon, och då det var dags för liten vatten paus.
Nu är man lagom sliten så god natt mina vänner !


Kommentarer
Postat av: fru olin

härliga bilder ;)

2009-08-10 @ 17:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/fruolin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0