Fredagen..

..och Cornelia´s andra dag i skolan. Tog mina barn och gick ner på morgonen, var fruktansvärt kvavt så när jag väl var hemma igen så var jag genomsvett, säkert mycket hormoner oxå=P.
Var hemma ett par timmar tills mamma kom ner, då gick vi ner på staden och kollade lite kläder. Vid 12:10 skulle jag hämta Cornelia, så då stod jag där utanför klassrummet och väntade. Men så kommer läraren ut och säger att rektorn skickat hem meddelande om att tiden utökats till kl. 13:10. Kul det papperet hittade inte till vår postlåda, tur att man inte kör/går någon längre sträcka, och att man har lite affärer att strossa i...Så vi gick och satte oss och tog en fika så länge. Sen fick jag med mig Cornelia hem, styrde lite hemma innan det blev duschen för att sedan åka vidare ut till Bredsätra för att fira Zandra som fyllt år.
Johan kom förbi innan, så jag fick lite hjälp eftersom Björn åkte iväg på match.


Cornelia, Frida, Sandra och Lova innan skoldagen började.

Johan tog hand om Noah en stund!


straxt innan vi skulle åka, ringde min dotter som var i väg en liten runda, och frågade om hon fick följa med fam. Gunnarsson på Disco bowling. Det kunde jag ju inte neka henne, så hon fick tacomiddag och bowling med sin extra familj denna sommar=).
Ute hos mor och far samt syster blev det en trevlig tillställning med god mat, tack för denna kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0