Fredag och ännu en dag på stranden och lite till....

Åhhhh, mitt lille gose troll har sovit i sin spjälsäng halva natten, när han vaknade vid 03 och var hungrig, så var det min egen bekvämlighet som kom i vägen. Orkade inte sitta och amma, så jag somnade med snutten vid bröstet, men i natt ska jag vara lite mer ambitiös hoppas jag. Steg upp pigg och styrde upp lite frukost för mina gäster, sedan tog vi ett par ärenden längs vägen innan vi var vi stranden. Observera dock att jag faktiskt var nere innan 10 idag=). Det blev en jättemysig dag och Cornelia och Anna var så snälla och tog sig an Aprilia så jag och Helen fick sitta och prata=).
Björn dök helt plötsligt upp och hade fått sluta pga. värmen, om man ändå hade den förmånen på jobbet!! Noah sov i stort sett hela strand vistelsen och vid 15 gav vi oss av hemåt för att handla och styra upp inför kvällens grillning. Björn har match så det blir tjejligan och Noah <3.
Zandra kom förbi efter jobbet och hade med sig en liten present till Noah och Cornelia, så gulligt av henne då hon visste att jag ville ha sådana. Tack älskade syster, puss puss!






Cornelia med sysslingen Aprilia.


Här med Anna oxå!


Min stora tjej är så omtänksam och hjälper gärna till!


Mina älskade söta barn en sådan glädje som strålar från er, älskar er mest av allt <3<3


Cornelia och Noah fick så fina presenter av Helen och Aprilia, tack snälla ni! Det har varit så mysigt att ha er här, nu åker ni hem i morgon, men vi hoppas få fler besök av er <3


Goa Helen myser med Noah!


Söta och glada Aprilia!


Grillmiddagen blev kanon!

Har så fina kort på Noah där han ligger och njuter naken i ett litet tält han fick låna av Aprilia, men tyvärr vågar jag inte lägga ut dem här =(.

Blir vädret som idag, så tar vi åter en tur till stranden i morgon!

Efter middagen blev det nattning av barn sedan kunde vi koppla av lite i soffan.

Noah var oxå med på ett hörn!


Helen passade på att mysa lite med Björn...tur det finns avlösare =))


Mys och gos!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig dag! Mysigt att få träffa efterlängtatt besök. Hälsa Helen om de inte redan åkt!



Kram från värmen i Sthlm!

2009-08-08 @ 09:44:32
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0