Firat Björn!

Idag säger vi GRATTIS till pappa Börn som fyller 33 år!!! Men för hans del innebar det en jobbar dag och för min och Noah´s del en dag med mormor och moster Zandra i Kalmar och Cornelia en lekdag i vanlig ordning.
För min del blev det lite kläder och en IPOD med hållare till armen (som dock var alldeles för stor). Sen blev det en skjorta och tröja till Björn och mat på MAXI.
Hemma blev det grillat med mamms, papps och Zandra som kom ner och grattade Björn. En trevlig och avslappnad avslutning på dagen.


Födelsedags barnet=)


Liten skara av de församlade...









Tack för en trevlig kväll!!

Morgondagen bjuder förhoppningsvis på sol och då sluter vi upp vid Smedjan tillsammans med Annelie och barnen. Kvällen följs så av en trevlig tur till Laammet och Grisen för sista gången denna sommar, med Helen och Aprilia, jag, Noah och Zandra. Cornelia och Björn är nöjda för i år...men inte jag=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0