Blogga blogga...

...var finns tiden i bland. Det är inga problem att skriva ner lite, men sen vill man helst lägga till lite foton och det tar sådan tid.....så därför blir det i bland lite bloggvila.
Bockjakten är ju i full gång för Björns del, och han lyckades fälla 3 st. på två pass, var av en guldbock. Jag skiter fullständig i storlek på hornen, bara jag får mitt älskade rådjurskött. Sååå gott!! I kväll är det dax för ytterligare en jaktrunda till norra Öland.
Visst är det skönt att ha Björn hemma för lite avlastning med Noah när det ska duschas och tränas osv. Men ibland är det lite skönt att vara själv med mina små, jag har koll på det mesta , och framför allt ORDNING på torpet! Björn tillhör inte de mest ordningsamma, vi har inte direkt samma intresse för hemmet =(. Men han kan om jag ber honom ibland, dammsuga och torka golv. Fast lika snabbt efterdet kan han gå genom huset med skorna på =S.
Ja, ja dessa underbara män av olika kvaliteer!!
Idag vard det nytt besök på BVC för Noah, bara en vikt 6675g, längd och huvud hoppade vi över till nästa gång, hon är bra Anja, men inte så nogrann som Margareta var med Cornelia. Då var det mätning av allt varje gång, förvisso ser man att Noah växer, men det är alltid lite kul att jämföra med Cornelias mått som liten.

Sen var det MIN tur, dax för efterkontroll :-S på MVC. Alltid lite ångest, nu är det tydligen ingen rutin att göra en gyn kontroll. Men jag tycker det "känns" bra att ha fått skrovet undersökt=).
Alla mina värden var kanonbra, kul kul och japp även mitt underliv såg bra ut. Och det man bävar för, är man godkänd med sina knip? Men jag var faktiskt inte så orolig, eftersom jag kunde knipa av strålen direkt efter Noah´s ankomst så kändes det bra. Och jag fick fullt godkänt, hon var tom lite imponerad så här nära inpå :o).
Sen ska man ju välja preventivmedel, åh denna djungel. har alltid ätit P-piller, frågan är nu om man ska prova spiral??
Så detta har jag underhållit mig med i dag samt en lunch med mor, far och Björn!

Ska ner till gymmet med syster i kväll innan Björn ger sig av, sen blir det en kväll med "Joe Black" och tråna lite efter Brad Pitt =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0