Äntligen väder för stranden igen!

Så kom då äntligen sommarvärmen och solen tillbaka, så torsdagen blev en dag på stranden tillsammans med Annelie och barnen samt Anna med sina barn. Vattnet var skönt och jag hade nog badat om jag hade haft Zandra eller Björn som kunnat ta hand om Noah, men det går fler turer=). Bar sedan av hemåt för att fixa lite och göra oss i ordning inför kvällens Lammat och Grisen tillsammans med Zandra och min super goa vän Helen och Hennes dotter Aprilia, var snart 2 år sedan vi sågs sist men desto roligare och mysigare. Smackade lika gott som vanligt, Helen blev ganska chockad av Zandra´s och min oerhörda aptit på spare ribbs, vi såg nog snarare ut som grott människor vid bordet=). Men det blev nog sista turen för den här sommaren, på återseende nästa år!!!
Hemma satt vi sedan och pratade och Helen njöt av ett gott glas rött, jag hade min flaska med vatten =(, men som sagt på återseende nästa år =))).


Noah i sin nya Pyjamas!

Min älskade söta dotter <3<3


Cornelia och Moa myser under ett paraply!


Helen och Aprilia, Zandra njuter av maten!


Jag och Helen!


Noah sov sig igenom hela kvällen och vägen hem, innan han blev hungrig =)


Ett stycke piffig Helen ;-)

Idag fredag blir det åter en dag vid stranden och Helen och jag får mysa med våra barn och bara ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0