Ammningsdemens....

Det är jag i egen hög person. Gjorde ett quiz på FB nyss ang. fotbolls kunskaper och fick hyfsad i betyg. Känns helt ok, älskar att se fotboll när det gäller, men jag har inte riktigt fått koll på alla regler. Skulle därför skriva en liten kommentar om detta när bollen kommer till motståndarnas mål och det inte är gubbar på rätt plats bakom en viss linje.....eller hur det nu är. Hade ordet på tungan, men precis när jag skulle skriva det, så bara "poff" var det borta. Och jag har fortfarande inte kommit på det =). Vågar inte störa Björn i sitt jaktpass heller, så jag får väl gräma i hjäl mig!!!

Kommentarer
Postat av: fru olin

googla! amninghjärnornas bästa vän!

2009-08-19 @ 06:34:04
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Helena

Är det OFF-SIDE du menar ;-) Är snart oxå en mamma med gröt i hjärnan!



Kram

2009-08-20 @ 12:51:11
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0