Åh, shit!!

Stod här nu på morgonen och skulle bre mina mackor, när jag inser att jag totalt glömt bort samtalstiden med Cornelia´s lärare, som jag kämpade så att få ändra på. Fick den ändrad till fredagen, men mitt i allt styr med att jag fick hämta henne 1 timme senare än planerat, så försvann den andra tiden vid 14:10 totalt i min gröt hjärna. Fy så pinsamt, nu tycker hon väl att jag är en riktigt vimmsig mamma, med all rätt naturligtvis.
Så nu får vi hoppas att hon kan klämma in oss någonstans:-S.

Natten har annars varit bra, med ett litet undantag då Noah fick en otäck dröm eller något vid 03, han var jätte ledsen så jag satte mig i soffan en stund och då somnade han gott igen.
Väntar nu på Björn, får se om det blivit något skjutet. Sen ska det städas här hemma!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha, ha bättre sent än aldrig! Jag ska inte säga så mycket, jag är väl snart där själv! Med en hjärna full med gröt!



Kram

// Heléna

2009-08-31 @ 08:50:41
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0