Adjö och en dag vid stranden....

Så var det då dax för Helen och Aprilia att ge sig av mot stora staden, hann med drygt en och en halv dag tillsammans, men det är alltid lika trevligt och mysigt att umgås med Helen som är så gullig och omtänksam. Och lilla Aprilia som Cornelia har fått mysa och rå om lite ett par dagar. Sköt om er så syns vi snart igen, KRAMAR.

En sista bild innan avfärd.



Sedan bar det av för Cornelia, Anna och Björn in till Kalmar för att segla. Själv tog jag Noah med mig och gick ner till Sjöstugan(stranden) där mamma och pappa varit och tagit plats samt snälla som de tagit ner mina grejer. En underbar dag nere vid stranden och lite mer solbränna. Noah sov gott mest hela tiden så jag har för första gången denna sommar badat, det gick dock undan mamma fick hålla min bikini överdel när jag doppade mig, för att sedan kunna sätta på mig den torr. Vill ju inte ha mjölkstockning, men så skönt det var hoppas jag hinner med flera turer innan temperaturen sjunker igen!
Tack mamma och pappa för en mysig dag tillsammans!


En nyvaken Noah som precis fått mat och hann kräkas på sin snälla mormor som rapade av honom =)

Behöver ju inte nämna att pappa inte badade, han befann sig mer eller mindre större delen av tiden i skuggan, men söta är de min kära föräldrar =).


Hemma igen fick Noah lite mat sedan var han trött åter igen och somnade själv gott i sin säng <3



Cornelia och Björn hade haft en toppen dag i dag med Björns syskon och respektive, tyvärr trodde jag att de bara skulle segla så jag valde att stanna hemma, men de hade tydligen gjort mycket mer en så :(, ja ja så kan det gå!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0