Dagens pyssel...

Så började jag morgonen med att lyxa till det lite, var nere hos Annie och fick mina naglar i ordning gjorda.



Sen bar det av hemåt för att hämta Cornelia och vidare ner till Annelie, Moa och Anton.
Medans barnen lekte så styrde vi upp med inbjudningskorten till Cornelia och Moa´s kalas. Sedan blev det hamburgare med bröd till lunch.
Jag åkte sedan hem igen och på började mitt planerade bullbak, samt styrde upp med Spagetti och köttfärsås till middag.



Dagens skörd!
Cornelia hjälpte till att plocka in disken i maskinen efter maten.


Cornelia hade med sig en fin buket med blommor hem, misstänker att Annelie´s rabatter har fått sig en rejäl reducering.


Så var den här dagen snart till ända, en jättefin kväll ute om det inte vore för att det är så kallt. Så dt blir nog soffan även i kväll.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: fru olin

oh vilka fina naglar,. önskar jag också kunde unna mig det där.. det får bli en annan månad!!!

själv får jag nöja mig med att lyxa till det genom att ta bort planteringsjorden under naglarna och lite handkräm - budgetvarianten.

2009-04-17 @ 12:35:37
Postat av: Sisela

=), ja det finns ju alla varianter!!

2009-04-17 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0